HET VERTREK NADERT! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lindsay Bonhof - WaarBenJij.nu HET VERTREK NADERT! - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lindsay Bonhof - WaarBenJij.nu

HET VERTREK NADERT!

Door: LindsayinGranada

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

07 Juli 2012 | Nederland, Voorschoten

Hallo allemaal!!!

Dit is mijn eerste verslag nog vanuit Nederland. Ik ben van plan verslagen te schrijven vanuit Spanje om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn leven daar.

Mijn vertrek komt al steeds dichter bij en ik begin het nu ook wel heel erg spannend te vinden.

Over een week vertrek ik op zondag 15 juli vanuit Brussel Airport voor 2 maanden naar Granada in Spanje. In Granada verblijf ik in een studentenresidentie. Het gebouw is een voormalig hotel met ongeveer 40 kamers. Ik zit met allemaal anders studenten die uit alle hoeken van de wereld komen!!! Dus ik kan lekker op mijn talen gaan oefenen!!

Mijn reisbescheiden heb ik net binnen gekregen dus nu komt het toch wel heel dichtbij.

Op maandag begin in meteen met mijn spaanse lessen. Op de eerste dag krijg ik een niveautoets, ik ben benieuwd of zij ook vinden dat ik al basisniveau heb. Dat is dus nog afwachten.....

Verder ben ik van plan om mooie uitstapjes te maken en heerlijk te ontspannen en genieten van het Spaanse leven!!

Mijn spullen heb ik al een beetje uitgezocht. Ik mag in totaal maar 23 kgs mee, hoe ik dat voor elkaar moet krijgen is nog even een raadsel, maar dat komt vast wel goed!

Voor nu zeg ik nog even op zijn Nederlands gedag en tot schrijvens!!!!

-XXX-

Lindsay

  • 07 Juli 2012 - 18:17

    Sigrid:

    Het klinkt echt gaaf!
    Ik ben blij dat ik je van de week nog ff zie :)
    In ieder geval heel veel plezier in Spanje!
    Dat je maar een leuke spanjaard aan de haak mag slaan hahaha!

    Liefs

  • 07 Juli 2012 - 19:32

    Monika:

    Hoi lieve Lindsay!

    Wat leuk dat je ook een waarbenjij.nu gaat bijhouden! ( Of is het om ons jaloers te maken als het hier weer met bakken uit de hemel komt en jij op een terrasje in het zonnetje aan een lekker verkoelend drankje zit?? ;-D )
    Ik zal in ieder geval uitkijken naar je verhalen en belevenissen. Maar ook ik ben blij dat we van de week nog even afspreken!
    Liefs

  • 07 Juli 2012 - 20:56

    Christiaan:

    Leuk dat je een verslag gaat bijhouden, ik zal je stukken met veel belangstelling lezen en geregeld reageren. Veel succes met de laatste voorbereidingen!

    Trouwens, 23 kilo bagage vind ik best veel. Als trouwe Ryanair-passagier moet ik me meestal beperken tot 15 kilo, en daar moeten dan ook nog de kleren van één van de kinderen in zitten ;-)

  • 07 Juli 2012 - 21:42

    Adrienne:

    hoi lieve lindsay,

    leuk dat je al je verhalen gaat beschrijven.
    ik ben zo benieuwd hoe je alles gaat vinden.
    je voorbereidingen komen op gang, en ja die 23 kilo!!! dat is een probleem he?
    maar ze hebben daar echt wel een wasmachine hoor.
    en het is er heel warm dus hoef je geen dikke kleding mee te nemen toch?
    kus jen

  • 08 Juli 2012 - 00:00

    Jacqueline :

    Linds, wat een spannende tijd voor je. Het duurt nog een weekje!
    Neem echt niet teveel kleding mee.
    Je kunt daar je wasje doen en het is trouwens mooi weer.
    Dus wat luchtige dingetjes.... Die wegen niet zo veel!
    Maar ja, ik ken je een beetje. Dat wordt behelpen :-))
    Hoe dan ook: heel veel plezier.
    Liefs Jacqueline

  • 08 Juli 2012 - 08:53

    Saskia Kleine Schaar:

    wat een mooi doel om wat van het land te kunnen zien ,de taal te leren en veel nieuwe mensen te leren kennen.ik wou dat ik vroeger het lef had om dit soort dingen te ervaren.geniet ervan!!de dochter van een vriendin wil ook naar spanje om de taal goed onder de knie te krijgen en op spaans af te studeren.zal haar jouw verslagsite doorgeven.misschien komt ze op ideeen door jou,waar zij nog niet van weet.Hoe lang blijf je?groetjes saskia

  • 08 Juli 2012 - 08:53

    Saskia Kleine Schaar:

    wat een mooi doel om wat van het land te kunnen zien ,de taal te leren en veel nieuwe mensen te leren kennen.ik wou dat ik vroeger het lef had om dit soort dingen te ervaren.geniet ervan!!de dochter van een vriendin wil ook naar spanje om de taal goed onder de knie te krijgen en op spaans af te studeren.zal haar jouw verslagsite doorgeven.misschien komt ze op ideeen door jou,waar zij nog niet van weet.Hoe lang blijf je?groetjes saskia

  • 08 Juli 2012 - 10:34

    Anouk:

    Hoi Lindsay!! Klinkt leuk zeg!! Je gaat het vast helemaal geweldig vinden, Granada is een fantastische stad! Ik ben er een paar jaar geleden op bezoek geweest bij een vriendinnetje die daar destijds een minor heeft gedaan. Vergeet zeker niet om de Alhambra even te bezoeken op een mooie zonnige dag, en ga lekker struinen door de straatjes van het oude (Moorse) gedeelte van de stad!! Heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga je volgen!! xx

  • 09 Juli 2012 - 10:11

    Francie:

    Spannend Lindsay! Heel erg stoer dat je dit gaat doen en ik ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes Francie

  • 11 Juli 2012 - 12:59

    Tamara:

    Hoi Linds:)

    Nou, krijg je toch nog een berichtje van me voordat je weggaat. Leuk he!:)

    Ik ben wel jaloers hoor dat je naar zo'n lekker warm land gaat. Je komt straks vloeiend Spaans sprekend terug. Kun je ons weer bijles gaan geven haha. Nogmaals heel veel plezier en ik hoop dat je in een gezellig huis komt.

    Doegdoeg!xxxx

  • 15 Juli 2012 - 05:28

    Adrienne:

    hoi lindsay,

    het is zover, we staan klaar om je naar brussel te brengen en dan gaat het avontuur beginnen.
    je koffer staat gepakt en precies 23 kilo! dat heb je goed gedaan. de handbagage is wel erg zwaar ook, maar goed het zit in het koffertje dus zal vast wel lukken.
    ik wens je een hele fijne tijd daar toe. en als je terug komt kan je natuurlijk vloeiend spaans?
    kan je weer een taal bij schrijven op je lijstje.
    heel veel liefs en succes dikke kus jen

  • 15 Juli 2012 - 09:27

    Jordylicious:

    Heel veel plezier zus!

    Tot over nog geen 2 maanden :P

    HVJ

    NWLY

  • 15 Juli 2012 - 10:24

    Roy Bonhof:

    Veel plezier zusje, ik ga je missen!

  • 15 Juli 2012 - 19:34

    Jacqueline:

    Ha lieve Linds,

    Je bent vast goed aangekomen en ik hoop dat je het gered hebt met 23 kilo. Nu alles weer uitpakken en inrichten en een geweldige tijd hebben. Veel plezier! De beuk erin! Haha. Liefs Jacq

  • 15 Juli 2012 - 20:45

    Marian:

    Hallo Lindsay,

    Heel veel plezier in Spanje! Maak er een mooie tijd van en geniet!!

    Gr's
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 896
Totaal aantal bezoekers 10992

Voorgaande reizen:

15 Juli 2012 - 08 September 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: